למה כדאי לנו לצייר מנדלה ומי יכול לצייר אותן? 

ציור מנדלה מעניק הנאה שקטה, משחררת ומרגיעה.

דרך ציור המנדלה נלמד לבטא את עצמנו ונעצים את תחושת הערך והביטחון העצמי שלנו.

ציור המנדלה מפתח את הכוח היצירתי שמצוי אצל כולנו ומבקש לבוא לידי ביטוי.

בזמן היצירה אנחנו לגמרי שם, שקועים ביצירה והעולם שבחוץ נשכח. רגעים נדירים של חיינו.. ☺ לא "חושבים" על כלום, לא מתכננים כלום, וכל תשומת הלב שלנו מכוונת לדף. ליצור מנדלה, פירושו להיות במצב מדיטטיבי שבו המחשבות נעלמות. אנחנו מתרכזים בתהליך הציור ולא בתוצאה. זוהי הזדמנות מצוינת להשתחרר מעניין היופי, התוצאה, השיפוטיות והביקורת העצמית. 



עומקים שונים למנדלה

המנדלה מאפשרת להתנתק מהעולם ולחוות כיף והנאה. המנדלה מאזנת אותנו, ממלאת אותנו באנרגיות חיוביות ובהרבה שמחה. בתור מורה למנדלה מזה שנים, הדבר שהכי משמח אותי הוא לראות תלמידים שמגיעים לשיעור עייפים ומוטרדים, ויוצאים בחיוך ובהרגשה טובה. 

בנוסף, מי שמעוניין לקחת את זה צעד קדימה, ולהגיע לעומקים עליהם כותב יונג - העולם הזה ממש בשבילו. 

ציורי המנדלה יכולים לחבר עולמות- את המודע יחד עם תת המודע. מתחילים לצייר בערפל ומשם עולים דימויים לא מודעים - ממש כמו בחלומות שלנו. אם תרצו להעמיק יותר, תוכלו להתבונן במנדלה לאחר סיום הציור, "לקרוא אותה" ולקבל תובנות על עצמכם. 

 

אנו יכולים לשחרר את ה"שדים" הפנימיים שלנו, להתגבר על הפחדים, להבין את עצמנו טוב יותר וכתוצאה מכך לקבל את החלקים השונים שבתוכנו.

ציור המנדלה מאפשר לנו להאיר את החושך הפנימי שלנו ומוביל אותנו לתחושת שחרור והגשמה עצמית. לכן המנדלה בשבילי מסמלת ריפוי עצמי, ואני משוכנעת מתוך ניסיון אישי וניסיון של תלמידותיי, שהכוח הזה קיים בכולם.  

לסיכום, כל מי שמצייר מנדלות יכול "להרוויח". להרוויח את האיזון, את השקט הפנימי ופיתוח היצירתיות.

כמו כן, מי שמחפש את העומק, יוכל לצאת דרכה למסע פנימי ומלא תובנות.



נשמע מעניין? מוזמנים לקרוא עוד על הסדנאות שלי -


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.